Scisoft
je jedno z mála webových studií v ČR. které Vám nejenom vytvoří kvalitní web, ale současně mu zajistí velmi nadprůměrnou návštěvnost.
Optimalizace pro vyhledávače (Search Engine Optimisation, SEO) zajistí přednostní umístění webu ve výpisech vyhledávacích služeb
Náš konzultant vybere frekventovaná klíčová slova a zajistí tak mnohonásobné zvýšení návštěvnosti webu
Vhodně zvolená klíčová slova na web přivedou uživatele, kteří aktivně hledají nabízený produkt
Optimalizace zvýší jak celkovou návštěvnost, tak procento těch, kteří si produkt skutečně zakoupí
Standardní optimalizace | Cílená kampaň | Rychlá pomoc | Konzultace | |||
---|---|---|---|---|---|---|
Standardní optimalizace představuje nejlevnější
cestu k až několikanásobnému zvýšení návštěvnosti webu. U nového webu provedeme standardní optimalizaci zcela zdarma, cena dodatečné optimalizace závisí na struktuře webu a kvalitě a přehlednosti kódu. | Pro opravdu konkurenční, většinou anglická klíčová slova, standardní optimalizace nestačí. Zde lze vysoké návštěvnosti dosáhnout pouze pomocí cílené optimalizační kampaně. Jako jedni z mála nabízíme optimalizaci se zárukou. Tvrdit, že jsme schopni zaručit první místo pro jakékoliv klíčové slovo, by bylo neseriózní. Záruku poskytujeme na individuální bázi, po detailním prostudování každého případu. | Patříte k drobným podnikatelům, kteří si web zhotovili sami a jste s výsledkem spokojeni "kromě té návštěvnosti"? Velmi rychle, za jednotnou cenu 1500 Kč, najdeme hlavní problém Vašeho webu, přesně jej definujeme a stručně, ale srozumitelně, navrhneme nezbytné kroky ke zvýšení návštěvnosti. | Za velmi příznivou cenu provedeme podrobný rozbor webu a najdeme jeho nedostatky z hlediska optimalizace pro rozhodující vyhledávače. Jedná se o podrobnou analýzu zaměřenou na nalezení rezerv a nedostatků webu. Zahrnuta je analýza návštěvnosti, zhodnocení současné pozice webu ve vyhledávačích, výběr vhodných klíčových slov, průzkum konkurence atd. |
Doménu cz, ve které je umístěna většina česky psaných stránek, lze považovat za nekonkurenční prostředí. Optimalizovaných webů je totiž opravdu málo. Tento stav se zřejmě v dohledné době nezmění, protože všeobecné povědomí o možnostech optimalizace pro vyhledávače prakticky neexistuje. V praxi to znamená, že již velmi levná standardní optimalizace dramaticky zlepší umístění webu ve vyhledávačích, takže tři až osmi násobné zvýšení návštěvnosti webu není nic neobvyklého. Díky vyššímu počtu a příznivější skladbě návštěvníků se mnohonásobně sníží investice vynaložená na získání jedné zakázky z webu. Dříve prodělečný a v podstatě zbytečný web nejenže začne vydělávat, ale může se stát důležitou součástí plánovaného rozvoje Vaší firmy.
SEO kampaň je na místě vždy, když z prestižních nebo obchodních důvodů potřebujete, aby se Váš web pro určité klíčové slovo umístil mezi prvními třemi nalezenými odkazy. Existují však odvětví, ve kterých už je řada webů optimalizována. Pokud v takovém odvětví působíte, pravděpodobně si velmi dobře uvědomujete, jaký zisk může přinést umístění na první stránce výpisu z Google. Jsme ochotni přijmout rozumné riziko a uzavřít s Vámi smlouvu zaručující,
že zaplatíte pouze za výsledky, nikoliv za snahu.
Vynaložené náklady se Vám vrátí tím rychleji, čím lépe jsou splněny následující podmínky:
Na internetu existují miliardy, v doméně CZ pak desítky milionů, webových stránek. Bez speciálních vyhledávacích služeb by bylo takové množství informace zcela nepoužitelné. Internetové vyhledávače jsou proto velmi populární, zhruba 80% návštěvníků se k cílové stránce dostane jejich prostřednictvím. Například Seznam, největší portál v ČR, zpracuje denně přes 600 000 dotazů.
Internetové vyhledávače fungují na jednoduchém principu. Uživatel zadá jedno nebo několik slov a vyhledávač zobrazí soupis dokumentů, které tato klíčová slova obsahují. Častěji používané termíny se však vykytují v tisících nebo i v milionech internetových stránek. Vyhledávač proto nalezené stránky setřídí a teprve takto upravený seznam předloží uživateli. Umístění webu mezi prvními deseti zobrazenými výsledky může mít (v některých případech doslova) stejnou hodnotu jako obchod na nejrušnější třídě města. Bez kvalitní optimalizace jej však nelze dosáhnout.
Základní technikou, kterou konzultant použije, je odhad kritérií, podle kterých vyhledávač řadí nalezené dokumenty. Pak je internetová stránka optimalizována tak, aby pro pečlivě vybraná klíčová slova daným kritériím co nejlépe vyhověla. Toto je pochopitelně zcela základní postup. Čím větší je množství "konkurenčních" internetových stránek, ve kterých se dané klíčové slovo nalézá, tím náročnější a specifičtější postupy si optimalizace vyžádá.
Utility • Weby věnované SEO Důležité články Diskusní skupiny
Servis klientům - rychlá indexace: | reklamní předměty | plovoucí podlahy Praha | ||
Partnerské weby: |
XHTML 1.1 | © 2004 Scisoft |